Verkkokaupan tehovalmennus alkaa 10.9.

Jos olet suunnitellut verkkokaupan perustamista tai haluat kehittää verkkokaupastasi menestyvän, tule mukaan BusinessOulun järjestämään maksuttomaan tehovalmennukseen.

Webinaarisarja ja pienryhmävalmennus

10.9. starttaavan webinaarisarjan rinnalla voit osallistua 1.10. alkavaan pienryhmävalmennukseen (valitsemme mukaan 30 yritystä) ja saada yrityskohtaista sparrausta sekä tukea liiketoiminnan kehittämiseen.

Saat konkreettista apua menestyvän verkkokaupan kehittämisessä, koskeepa se verkkokaupan avaamista, logistiikan järjestelyjä, digitaalisen markkinoinnin optimointia tai vaikkapa kansainvälistymistä.

Valmennusohjelma on maksuton ja avoin kaikille. Pienryhmävalmennuksiin ja yrityskohtaiseen sparraukseen valitaan valmennuksen aikana 30 eri vaiheissa olevaa pohjoissuomalaista yritystä.

Valmentajina toimivat verkkokaupan asiantuntijat BusinessOulu, Markkinointiviestintä Kuulu Oy, Verkkoasema Oy ja Tamora Oy. Kuulemme kokemuksia myös kokeneilta verkkokauppatoimijoita.

Ilmoittaudu mukaan!

Lisätiedot

Jari Linna, BusinessOulu

puh. 040 547 0619

jari.linna [at] businessoulu.com

Jari Lerssi, BusinessOulu

puh. 040 141 8774

jari.lerssi [at] businessoulu.com

Tehovalmennuksen ohjelma

Verkkokauppa liiketoiminnan trendit ja mahdollisuudet: Verkkoasema Oy

Annetaan osallistujille selkeä kuva verkkokauppaliiketoiminnan trendeistä, mahdollisuuksista ja uhista sekä eri verkkokauppa-alustojen käytöstä.          

  • to 10.9. klo 13.00–16.00
  • ti 15.9. klo 14.00–17.00 Huom! Aloitusaika

Verkkokauppaliiketoiminnan suunnittelu ja kehittäminen: Tamora Oy

Käydään läpi liiketoiminnalliset näkökulmat verkkokauppakanavan perustamiseen sekä autetaan tavoitteisiin sopivan verkkokauppa-alustan valinnassa.  

  • to 17.9. klo 13.00–16.00
  • ti 22.9. klo 13.00–16.00 (BusinessOulu - Liiketoiminnan suunnittelu, Lean Canvas ja rahoitusmahdollisuudet)
  • to 24.9. klo 13.00–16.00

Verkkokaupan käynnistäminen ja kehittämistoimenpiteet: Tamora Oy

Käydään käytännössä läpi verkkokaupan pystytys ja projektointi, ml. taustaprosessit sekä verkkokaupan näkyvyyden mahdollistaminen.

  • ti 29.9. klo 13.00–16.00
  • ti 6.10. klo 13.00–16.00
  • ti 13.10. klo 13.00–16.00

Verkkokaupan digitaalinen markkinointi: Kuulu Oy

Käydään läpi menestyvän verkkokaupan digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, toteutus ja analytiikka.       

  • to 15.10. klo 14.00–17.00 Huom! Aloitusaika 
  • ti 20.10. klo 13.00–16.00
  • ti 27.10. klo 13.00–16.00
  • ti 3.11. klo 13.00–16.00
  • to 5.11. klo 13.00–16.00

Verkkokaupan jatkokehitys ja kansainvälistäminen: Verkkoasema Oy

Käsitellään verkkokaupan optimointiin ja kansainvälistämiseen liittyviä asioita kuten brändin rakentaminen, tarinat osana markkinointia, verkkokaupan optimointi, kampanjat, personoidut sisällöt ja mahdolliset integroinnit kansainvälisille alustoille.

  • to 12.11. klo 13.00–16.00
  • to 19.11. klo 13.00–16.00
Verkkokaupan tehovalmennus mainos.

Uutishuone

Vastuullisuus on tänä päivänä keskeinen osa strategista liiketoiminnan kehittämistä. Yritykset kohtaavat yhä tiukempia sääntelyvaatimuksia, ja sidosryhmien odotukset...
Miten varmistat yrityksen kasvun hallitusti ja suunnitelmallisesti? Miten myynti ja markkinointi saadaan tukemaan liiketoiminnan kehittymistä? Yrityksen kestävä...
Raahen, Siikajoen, Pyhäjoen ja Kalajoen seudulla toimiville mikro- ja pk-yrityksillä on mahdollisuus kehittää liiketoimintaansa Tupla KIT (kestävää kasvua, innovaatiotoimintaa ja uutta teknologiaa) -...
Onko yrityksellänne tarvetta tuotekehitykseen tai kansainvälistymiseen liittyvien selvitysten tekemiseen? Kasvun kiitorata voi olla siihen sopiva tukimuoto....
Asiakas kasvun avaimena -työpaja toi esiin sen, kuinka tärkeää on ymmärtää asiakkaan tarpeet ja kokemukset liiketoiminnan kehittämisessä. Seuraavissa työpajoissa...
Raahen seudun pk-yrityksille suunnattu kansainvälistymishanke tarjoaa tukea ja asiantuntemusta yrityksille, jotka haluavat laajentaa toimintaansa kansainvälisille...
Kysely toteutetaan 3.2.-31.3.2025. Elinvoimabarometrin tarkoituksena on tuottaa tietoa yrittäjien ja alueiden päättäjien käyttöön siitä, millaisena yrittäjät kokevat oman maakuntansa elinvoiman ja...
Vastuullisuuteen liittyvä lainsäädäntö ja raportointivelvoitteet yleistyvät, ja niiden vaikutukset näkyvät jo alueemme yrityskentässä. Tämä tarkoittaa myös sitä, että...