Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston asiakaspalveluun

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto tiedottaa:

Noudatamme asiakaspalvelussamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL:n ja AVI:n ohjeita. Suosithan asioinnissa ensisijaisesti verkko- tai puhelinpalveluja. TE-toimiston asiointipaikoista Pohjois-Pohjanmaalla on avoinna vain Oulun Torikadun asiointipaikka. Kun toimit TE-toimiston ja terveydenhuoltoviranomaisten ohjeiden mukaisesti, työttömyysturvaoikeutesi säilyy ennallaan.

Oma asiointi -verkkopalvelu

Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaan verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Suosittelemme tarkistamaan ensimmäiseksi, löytyykö kysymykseesi vastaus Oma asiointi -verkkopalvelusta.

Puhelinpalvelut

Ruuhkaantumisen välittämiseksi, käytäthän TE-puhelinpalveluja vain kiireellisissä tilanteissa. Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15.

  • Henkilöasiakkaat 0295 025 500
  • Telephone service for personal customers 0295 020 713
  • Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702
  • Uraohjaus 0295 020 720
  • Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 039 502
  • Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Asiointipaikat ja aulapalvelut

Aulapalvelu Oulun Torikadulla on auki asiakirjojen ja yhteydenottopyynnön jättämistä sekä työnhakijaksi ilmoittautumista varten arkisin klo 9-16. Aulassa voi asioida kerralla korkeintaan kymmenen henkilöä. Myös itsepalvelupäätteet ovat pois käytöstä 18.3.-13.4. Ethän tule TE-toimistoon, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa.

Asiointipaikat Pudasjärvellä, Kuusamossa, Ylivieskassa, Haapajärvellä ja Raahessa sekä Oulun BusinessAsemalla ovat suljettuna 19.3-13.4. Kaikissa asiointipaikoissa on postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja.

Henkilökohtaiset tapaamiset

Kaikki asiakastapaamiset hoidetaan puhelimella tai kuvallisella etäyhteydellä.

Yleisötapahtumat ja -tilaisuudet

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat on peruttu toukokuun loppuun asti. Tapahtumiin henkilökohtaisesti kutsutuille asiakkaille tiedotetaan tilaisuuden peruuntumisesta eikä heidän työnhaku katkea peruuntumisen johdosta. Uusia tapahtumia tai asiakasinfoja järjestetään mahdollisesti webinaareina tai muuten verkkoyhteyksien kautta.

 

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto seuraa tilannetta, ja asiakaspalvelussa tapahtuvista muutoksia päivitetään Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston verkkosivuilla.

TE-palvelut logo.

Uutishuone

09.11.2023
Purkutelakan rakentaminen Raahen sataman laajennusalueelle ja liiketoiminnan käynnistäminen vaatisi 60 – 70 MEUR investoinnin. Investoinnin avulla syntyisi purkutelakka,...
07.11.2023
Haluaisiko teidän yrityksenne ilahduttaa työntekijöitä ja yhteistyökumppaneita Wanha Raahe -kalenterilla? Nyt on mahdollisuus jälleen tukea Wanhan Raahen...
02.11.2023
Raahen Nuorkauppakamari sekä Yrittäjien paikallisyhdistykset Raahesta, Siikajoelta, Pyhäjoelta ja Vihannista palkitsivat Vuoden yrittäjät juhlagaalassa Pyhäjoella 28.10.2023. Vuoden yrittäjät...
02.11.2023
Miten vastata erilaisten matkailijoiden tarpeisiin? Millaisia palveluita matkailijat kaipaavat? Entä miten oma toiminta saadaan jalostettua asiakkaalle ostettavaan...
18.10.2023
Yritysten kehittämispalvelut ovat ELY-keskuksen pk-yrityksille tarjoamia konsultointi- ja koulutuspalveluja, joiden avulla voit kehittää yritystäsi helposti ja nopeasti....
16.10.2023
Pohditko yrityksen perustamista, muhiiko mielessäsi uusi liikeidea? Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan yrittäjyydestä kahvittelun lomassa. Mistä aloittaa...
11.10.2023
Kaikille vetyteollisuudesta kiinnostuneille organisaatioille avoimen BotH2nia-verkoston jäsenenä olet vetyrintaman etujoukoissa. Pääset kehittämään paikallista...
11.10.2023
Omistajanvaihdosviikko 30.10.–3.11. on Omistajanvaihdosfoorumin toteuttama suurtapahtuma, jossa viikon ajan omistajanvaihdosta tarkastellaan eri näkökulmien kautta sekä...