Webinaari: Palvelun asiakaskokemus

Asiakaskokemus on asiakkaalle henkilökohtaista ja se muodostuu eri kohtaamisista yrityksen kanssa. Asiakaskokemusta ja palvelua on mahdollista kehittää ja suunnitella, kun tunnemme asiakkaan, tiedämme kanavat ja paikat missä hänet kohtaamme, sekä mitä näissä kohtaamisissa tapahtuu.

Ilmoittaudu mukaan!

Keskitymme webinaarissa seuraaviin kysymyksiin:

  • Miksi asiakaskokemus on tärkeä?
  • Mitä on palvelumuotoilu?
  • Millaisilla palvelumuotoilun työkaluilla pääsee alkuun asiakaskokemuksen kehittämisessä?

Kouluttajana toimii Minna Virkkula Oulun ammattikorkeakoulusta.

Tapahtuma alkaa

Tapahtuma päättyy

Tapahtumapaikka

Verkkotilaisuus

Järjestäjä

Made in Maaseutu -hanke: Oulun ammattikorkeakoulu ja Raahen Porvari- ja Kauppakoulu
Nainen puutarhatöissä, teksti palvelun asiakaskokemus.
Ma Ti Ke To Pe La Su
26
 
27
 
28
 
29
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31