Vastaa Yrittäjien Elinvoimabarometri 2025 -kyselyyn
Kysely toteutetaan 3.2.-31.3.2025. Elinvoimabarometrin tarkoituksena on tuottaa tietoa yrittäjien ja alueiden päättäjien käyttöön siitä, millaisena yrittäjät kokevat oman maakuntansa elinvoiman ja siihen vaikuttavat tekijät.
Elinvoimabarometrin tavoitteena on saada yrittäjien näkemyksiä oman maakuntansa elinvoimasta sekä sitouttaa maakunnat elinvoiman edistämiseen, ja samalla edistää maakunnan ja kuntien yhteistyötä elinvoima-asioissa.
Kyselyn toteuttaa Taloustutkimus.

Uutishuone
Soitamme Raahen seudun yrityspalveluista satoihin seutukunnan yrityksiin syys-lokakuussa ja toivomme Sinulta löytyvän hetken aikaa vastata vuosittain toteutettavan yritysbarometrin kysymyksiin....
Teemana työvoima- ja rahoituspalvelut yritysten kehittämis- ja muutostilanteissa
Yritysten kehittämis- ja muutostilanteissa on usein liiketoiminnan ja tuotannon kehittämis-, kansainvälistymis-,...
Miten innovaatioekosysteemiverkoston avulla rakennetaan tulevaisuuden menestystä? Tule kuuntelemaan asiantuntijoiden näkökulmia asiasta. Webinaarisarja sisältää yhteensä kymmenen mielenkiintoista...
Kädet täynnä töitä ja lisäpari tai useampikin hakusessa? Tule kertomaan tarpeestasi Risteys-rekrytointitapahtumaan ja voit kohdata juuri teille sopivan osaajan!
Risteys on kaikille uutta työtä ja...
Erityisesti matkailu- ravintola- ja tapahtuma-aloille suunnattu kustannustuen kuudes kierros on käynnissä 31.5. asti. Raahen seudulta hakijoita on tällä tukikierroksella toistaiseksi ollut vähän....
Tervetuloa parlamenttikahville puimaan päivän polttavia aiheita!
Seudun yrittäjille suunnatut aamuparlamentit kokoontuvat jälleen ennen kesälomia. Parlamenteissa voi jutustella mistä tahansa itselle...
Raahe on mukana Seutukaupunkien Innovaatioekosysteemiverkoston kehittäminen -hankkeessa, jonka tavoitteena on luoda toimivia rakenteita monialaiselle yhteistyölle. Yhteistyötä rakennetaan yritysten,...
Parhaimmillaan internet ja sosiaalinen media tukevat yrityksesi tai organisaatiosi kasvua, auttavat tavoittamaan uusia ja vanhoja asiakkaita sekä vahvistavat mielikuvia. Missä some-kanavissa sitten...