Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja julkaistu

SeutukaupunkiREKRY-hankkeessa on koottu käsikirja työnantajamielikuvasta ja rekrytontimarkkinoinnista. Se on kokoelma tiedoista ja taidoista, joita on esitetty hankkeen järjestämissä tietoiskuissa.

Käsikirja on koostettu siten, että jokainen osio on itsenäinen kokonaisuus. Se tarkoittaa, että käsikirjan voi lukea joko kokonaisuudessaan, hyödyntää tukena tietoiskujen ohessa tai vain lukaista itseään kiinnostavat luvut.

Käsikirjan lopusta löytyy linkit tietoiskujen tallenteisiin sekä sanastoa markkinoinnin ja työnantajamielikuvan termeistä.

Käsikirja auttaa lukijoitaan tarttumaan digitaalisen ja sosiaalisen median markkinointiin ja onnistuneen työnantajamielikuvan rakentamiseen.

Tutustu käsikirjaan Seutukaupunkiosaajat-sivustolla

SEUTUKAUPUNKIrekry-hankkeen tavoitteena on tukea seutukaupunkien kansainvälisiä rekrytointeja ja kehittää rekrytointivalmiuksia.

Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja -teksti ja vihreä graafinen kuvitus.

Uutishuone

Vastuullisuus on tänä päivänä keskeinen osa strategista liiketoiminnan kehittämistä. Yritykset kohtaavat yhä tiukempia sääntelyvaatimuksia, ja sidosryhmien odotukset...
Miten varmistat yrityksen kasvun hallitusti ja suunnitelmallisesti? Miten myynti ja markkinointi saadaan tukemaan liiketoiminnan kehittymistä? Yrityksen kestävä...
Raahen, Siikajoen, Pyhäjoen ja Kalajoen seudulla toimiville mikro- ja pk-yrityksillä on mahdollisuus kehittää liiketoimintaansa Tupla KIT (kestävää kasvua, innovaatiotoimintaa ja uutta teknologiaa) -...
Onko yrityksellänne tarvetta tuotekehitykseen tai kansainvälistymiseen liittyvien selvitysten tekemiseen? Kasvun kiitorata voi olla siihen sopiva tukimuoto....
Asiakas kasvun avaimena -työpaja toi esiin sen, kuinka tärkeää on ymmärtää asiakkaan tarpeet ja kokemukset liiketoiminnan kehittämisessä. Seuraavissa työpajoissa...
Raahen seudun pk-yrityksille suunnattu kansainvälistymishanke tarjoaa tukea ja asiantuntemusta yrityksille, jotka haluavat laajentaa toimintaansa kansainvälisille...
Kysely toteutetaan 3.2.-31.3.2025. Elinvoimabarometrin tarkoituksena on tuottaa tietoa yrittäjien ja alueiden päättäjien käyttöön siitä, millaisena yrittäjät kokevat oman maakuntansa elinvoiman ja...
Vastuullisuuteen liittyvä lainsäädäntö ja raportointivelvoitteet yleistyvät, ja niiden vaikutukset näkyvät jo alueemme yrityskentässä. Tämä tarkoittaa myös sitä, että...