Tuotevastuu, laatu ja johtamisjärjestelmät haltuun

Tuotevastuu, laatu ja johtamisjärjestelmät haltuun

Yrityksen kasvu ei synny sattumalta. Se rakentuu osaamisesta, laadusta ja vastuullisuudesta. Yrityksen kestävä kasvu -työpajasarja tarjoaa yrittäjille mahdollisuuden pysähtyä hetkeksi tärkeiden aiheiden äärelle kehittämään omaa yritystoimintaa.

5.11.2025 Yrittäjän tuotevastuu -työpaja

Tuote, joka täyttää vaatimukset, kestää asiakkaan silmissä aikaa ja käyttöä. Työpajassa käydään läpi keskeiset direktiivit, CE-merkinnän periaatteet sekä valmistajan, maahantuojan ja jakelijan vastuut. Päivä antaa käytännön eväitä siihen, miten säädöstenmukaisuus varmistetaan jo suunnitteluvaiheessa – ei vasta ongelmatilanteessa.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan

19.11.2025 Laatutyöllä kilpailuetua -työpaja

Laadukas toiminta näkyy asiakkaalle, mutta sen vaikutus alkaa jo yrityksen sisällä. Työpajassa tarkastellaan, miten laatu ja vastuullisuus parantavat kannattavuutta, tehostavat prosesseja ja rakentavat parempaa työilmapiiriä. Menetelmät kuten Lean, 6S ja juurisyyanalyysi muuttuvat käytännön työkaluiksi, joiden avulla yritys voi parantaa tuloksiaan nopeasti.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan

3.12.2025 Laatusysteemit ja johtamisjärjestelmät -työpaja

Hyvin rakennettu johtamisjärjestelmä ei ole byrokratiaa vaan selkeyttä ja jatkuvaa kehittymistä. Tässä työpajassa tutustutaan ISO- ja ESG-standardeihin sekä siihen, miten järjestelmä viedään käytäntöön yrityksen koon ja tavoitteiden mukaan. Päivä antaa konkreettisen rungon oman laatujärjestelmän rakentamiseen ja sen kehittämisen suunnitteluun.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan

Miksi osallistua työpajoihin?

  • Saat käytännönläheisiä työkaluja yrityksesi kehittämiseen ja kasvuvalmiuksiin.
  • Saat asiantuntijoiden ohjausta, joka auttaa sinua luomaan toimivia strategioita yrityksesi kasvun tueksi.
  • Pääset verkostoitumaan muiden yrittäjien kanssa ja jakamaan kokemuksia liiketoiminnan kehittämisestä.
  • Työpajoissa käytettävät työkalut voi ottaa käyttöön heti oman liiketoiminnan tueksi.

Ilmoittauduthan viimeistään viikkoa ennen työpajaa, jotta osaamme tilata tarjoiluja oikean määrän. Paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Työpajat järjestää Raahen seudun kehityksen hallinnoima ja EU:n osarahoittama Tupla KIT -hanke.

Ilmoittaudu mukaan ja varmista, että yrityksesi kasvu rakentuu kestävälle pohjalle.

Lisätiedot

Katja Mattila
katja.mattila [at] raahe.fi (katja[dot]mattila[at]raahe[dot]fi)
puh. 040 130 8112
Raahen seudun kehitys

Kouluttajan kuva sekä työpajojen aikataulu ja nimet, sinisellä taustalla keltainen lennokki.

Uutishuone

Nuorista tuotannollisia yrittäjiä i4.0:n aikakaudella -hanke tarjoaa monipuolisia ja innostavia yrittäjyysvalmennuksia nuorille sekä yrittäjille mahdollisuuden tukea ja kannustaa yrittäjyyteen....
Toimitilansa tilapäisesti asiakkailta lain määräyksen tai viranomaisen päätöksen mukaisesti sulkeneet yritykset voivat hakea korvausta Valtiokonttorista 12.5.2021 alkaen. Sulkemiskorvauksella...
Yli 7000 yritystä on jättänyt hakemuksensa kolmannella tukikierroksella ensimmäisten päivien aikana. Lähes puolet hakeneista on jo saanut päätöksen ja tukea on maksettu noin 22 miljoonaa euroa. Tuen...
Kasvun tukena -sivusto kokoaa yhteen kolme itsearviointitestiä, joiden avulla voit arvioida monipuolisesti yrityksesi nykytilaa sekä digi- ja kasvuvalmiuksia. Testit tarjoavat myös...
Pyhäjokinen Kulkukoira Oy on pärjännyt erinomaisesti Alma Talent Tietopalveluiden menestyjäluokituksessa. Perusteena sertifikaatille on taloudellinen suorituskyky: vakiintunut toiminta, vakaa...
Suunnittelu- ja luvitusaineiston saattaminen suomalaisten vaatimusten tasolle on vienyt hieman odotettua enemmän aikaa.  Päivitetyn aikataulun mukaan rakentamislupa laitokselle saataisiin kesään...
Valtioneuvosto päätti REACT-EU-rahoituksen alueellisesta jaosta. Varoja myönnettiin yhteensä lähes 255,4 miljoonaa euroa. REACT-EU-toimenpiteillä tuetaan alueiden elpymistä koronapandemiasta...
Toukokuussa käynnistyy kaksi maksutonta webinaarisarjaa, joissa tarjotaan työkaluja yritysten brändäämiseen, myynnin vahvistamiseen, asiakkaan ostopäätöksen tukemiseen, kulttuurijohtamiseen,...