Raportointi Business Finlandin häiriörahoituksesta
Saitko kehittämistukea koronatilanteessa Business Finlandilta? Osallistu virtuaalikoulutukseen loppuraportoinnista.
Koulutuksen ohjelma
- Hyväksyttävät kustannukset ja kirjanpidon järjestäminen
- Loppuraportin toimittaminen
- Projektin peruuttaminen
- Kysymyksiä ja vastauksia
Koulutuksia järjestetään 4 kertaa ja voit valita näistä itsellesi sopivimman ajankohdan:
- 16.9. klo 14-15.30
- 14.10. klo 9-10.30
- 11.11. klo 14-15.30
- 9.12. klo 9-10.30
Ilmoittautumiset ja ohjeet loppuraportin tekemiseen Business Finlandin sivuilta.

Uutishuone
Oulun yliopistossa on käynnistynyt kesäkuussa 2020 Sisua ja digiä yrittäjyyteen ESR -hanke, jolla pyrimme helpottamaan mikroyrittäjien tilannetta koronakriisin aikana.
Maksuton etäkoulutus...
Yrityskummeilta saat asiantuntevaa ja kokemukseen perustuvaa tukea liiketoiminnan haasteisiin.
Neuvoja menestymiseen
Yrityskummit ovat kokeneita yrittäjiä, yritysjohtajia ja asiantuntijoita. Kummin...
Raahen seutukuntaan on myönnetty yhteensä yli 3,6 miljoonaa euroa valtion koronatukea, kun mukaan lasketaan tuet ELY-keskukselta ja Business Finlandilta sekä Valtiokonttorin myöntämä...
Syksyllä on alkamassa useita yrittäjille suunnattuja koulutuksia.
Haussa olevat koulutukset Oulussa
5.10. Hankintalakikoulutus
5.10. Liiketoimintaosaamisen kehittäminen mikro- ja pienyrittäjille,...
Pk-yritysbarometrin mukaan yleiset suhdannenäkymät ovat selvästi heikentyneet Pohjois-Pohjanmaalla.
Tutustu barometrin alueellisiin tuloksiin
Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjien sivuilta löydät kattavan...
Raahen seudun yksin- ja mikroyrittäjiä kutsutaan yhteiseen ryhmään, jossa autetaan yrittäjiä tunnistamaan yrityksensä tuottavimmat liiketoiminnot.
Ryhmästä voimaa: miten jaksan ja osaan parhaiten...
DI Ville Haataja on nimitetty valimonjohtajaksi 1.9.2020 alkaen. Vastuualueena on Tevo Lokomo Oy:n tuotantotoiminnan johtaminen ja kehittäminen, myynnin tukeminen sekä muun liiketoiminnan ja yhtiön...
Onko sinulla tuote, mutta et ole tyytyväinen sen visuaaliseen ilmeeseen? Tiedätkö millainen asiakaskokemus palvelustasi muodostuu? Tai millainen on hyvä asiakaskokemus? Onko Instagram-tilisi...