Myyntiin panostaminen tehostaa koko organisaation toimintaa

Yli 30 yritystä osallistui kahden vuoden pitkäjänteiseen, monipuoliseen ja syvälliseen myyntivalmennukseen Sales is a King -hankkeessa.

Kuinka myyntitoiminnan fokus muuttui ja ymmärrys syveni vuosien aikana? Entä millaisia tuloksia ja johtopäätöksiä myynnin kehittämisestä tehtiin?

Kun myyntiä lähdetään lähestymään kokonaisvaltaisen asiakasajattelun kautta, myynnistä tulee koko organisaation asia.

Tärkeimpinä tekijöinä ovat kuitenkin myyntiin liittyvä asenne, motivaatio ja rohkeus.

Tutustu tuloksiin tarkemmin MicroENTREn sivuilla

Lisätietoja

Mirja Väänänen

mirja.vaananen [at] oulu.fi

puh. 040 832 1003

Kolmen henkilön kädet liitettynä yhteen.

Uutishuone

Yrityksen talouden hallinta ei ole pelkästään numeroiden seuraamista. Se on kykyä tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja varmistaa, että yrityksellä on edellytykset kasvaa...
Vastuullisuus on tänä päivänä keskeinen osa strategista liiketoiminnan kehittämistä. Yritykset kohtaavat yhä tiukempia sääntelyvaatimuksia, ja sidosryhmien odotukset...
Miten varmistat yrityksen kasvun hallitusti ja suunnitelmallisesti? Miten myynti ja markkinointi saadaan tukemaan liiketoiminnan kehittymistä? Yrityksen kestävä...
Raahen, Siikajoen, Pyhäjoen ja Kalajoen seudulla toimiville mikro- ja pk-yrityksillä on mahdollisuus kehittää liiketoimintaansa Tupla KIT (kestävää kasvua, innovaatiotoimintaa ja uutta teknologiaa) -...
Onko yrityksellänne tarvetta tuotekehitykseen tai kansainvälistymiseen liittyvien selvitysten tekemiseen? Kasvun kiitorata voi olla siihen sopiva tukimuoto....
Asiakas kasvun avaimena -työpaja toi esiin sen, kuinka tärkeää on ymmärtää asiakkaan tarpeet ja kokemukset liiketoiminnan kehittämisessä. Seuraavissa työpajoissa...
Raahen seudun pk-yrityksille suunnattu kansainvälistymishanke tarjoaa tukea ja asiantuntemusta yrityksille, jotka haluavat laajentaa toimintaansa kansainvälisille...
Kysely toteutetaan 3.2.-31.3.2025. Elinvoimabarometrin tarkoituksena on tuottaa tietoa yrittäjien ja alueiden päättäjien käyttöön siitä, millaisena yrittäjät kokevat oman maakuntansa elinvoiman ja...