Koronaepidemian vaikutukset Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston asiakaspalveluun

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto tiedottaa:

Noudatamme asiakaspalvelussamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL:n ja AVI:n ohjeita. Suosithan asioinnissa ensisijaisesti verkko- tai puhelinpalveluja. TE-toimiston asiointipaikoista Pohjois-Pohjanmaalla on avoinna vain Oulun Torikadun asiointipaikka. Kun toimit TE-toimiston ja terveydenhuoltoviranomaisten ohjeiden mukaisesti, työttömyysturvaoikeutesi säilyy ennallaan.

Oma asiointi -verkkopalvelu

Voit hoitaa suurimman osan asioinnista henkilöasiakkaan verkkopalvelussa sekä yritysten ja työnantajien verkkopalvelussa. Suosittelemme tarkistamaan ensimmäiseksi, löytyykö kysymykseesi vastaus Oma asiointi -verkkopalvelusta.

Puhelinpalvelut

Ruuhkaantumisen välittämiseksi, käytäthän TE-puhelinpalveluja vain kiireellisissä tilanteissa. Puhelinpalvelut palvelevat arkisin klo 9.00-16.15.

  • Henkilöasiakkaat 0295 025 500
  • Telephone service for personal customers 0295 020 713
  • Työttömyysturvaneuvonta 0295 020 701
  • Koulutusneuvonta 0295 020 702
  • Uraohjaus 0295 020 720
  • Työnantaja- ja yrityspalvelut 0295 039 502
  • Yritys-Suomi -puhelinpalvelu 0295 020 500

Asiointipaikat ja aulapalvelut

Aulapalvelu Oulun Torikadulla on auki asiakirjojen ja yhteydenottopyynnön jättämistä sekä työnhakijaksi ilmoittautumista varten arkisin klo 9-16. Aulassa voi asioida kerralla korkeintaan kymmenen henkilöä. Myös itsepalvelupäätteet ovat pois käytöstä 18.3.-13.4. Ethän tule TE-toimistoon, mikäli sinulla on flunssan oireita tai olet mahdollisesti koronaviruksen altistusketjussa.

Asiointipaikat Pudasjärvellä, Kuusamossa, Ylivieskassa, Haapajärvellä ja Raahessa sekä Oulun BusinessAsemalla ovat suljettuna 19.3-13.4. Kaikissa asiointipaikoissa on postilaatikko, johon voi jättää asiakirjoja.

Henkilökohtaiset tapaamiset

Kaikki asiakastapaamiset hoidetaan puhelimella tai kuvallisella etäyhteydellä.

Yleisötapahtumat ja -tilaisuudet

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat on peruttu toukokuun loppuun asti. Tapahtumiin henkilökohtaisesti kutsutuille asiakkaille tiedotetaan tilaisuuden peruuntumisesta eikä heidän työnhaku katkea peruuntumisen johdosta. Uusia tapahtumia tai asiakasinfoja järjestetään mahdollisesti webinaareina tai muuten verkkoyhteyksien kautta.

 

Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto seuraa tilannetta, ja asiakaspalvelussa tapahtuvista muutoksia päivitetään Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston verkkosivuilla.

TE-palvelut logo.

Uutishuone

Pk-yritysbarometrin mukaan yleiset suhdannenäkymät ovat selvästi heikentyneet Pohjois-Pohjanmaalla. Tutustu barometrin alueellisiin tuloksiin Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjien sivuilta löydät kattavan...
Raahen seudun yksin- ja mikroyrittäjiä kutsutaan yhteiseen ryhmään, jossa autetaan yrittäjiä tunnistamaan yrityksensä tuottavimmat liiketoiminnot. Ryhmästä voimaa: miten jaksan ja osaan parhaiten...
DI Ville Haataja on nimitetty valimonjohtajaksi 1.9.2020 alkaen. Vastuualueena on Tevo Lokomo Oy:n tuotantotoiminnan johtaminen ja kehittäminen, myynnin tukeminen sekä muun liiketoiminnan ja yhtiön...
Onko sinulla tuote, mutta et ole tyytyväinen sen visuaaliseen ilmeeseen? Tiedätkö millainen asiakaskokemus palvelustasi muodostuu? Tai millainen on hyvä asiakaskokemus? Onko Instagram-tilisi...
Katso-palvelun korvaavat Suomi.fi-tunnistus ja Suomi.fi-valtuudet. Tiedot eivät siirry automaattisesti uuteen palveluun, vaan ne tulee lisätä itse vuoden loppuun mennessä. Suomi.fi-valtuudet...
Suomi.fi verkkopalvelun kautta voi nyt hakea teollisuuslaitoksen perustamiseen tai muutokseen liittyviä ympäristölupia ja kemikaaliturvallisuuslupia yhtenä kokonaisuutena. Palveluun tullaan...
Saitko kehittämistukea koronatilanteessa Business Finlandilta? Osallistu virtuaalikoulutukseen loppuraportoinnista. Koulutuksen ohjelma Hyväksyttävät kustannukset ja kirjanpidon järjestäminen...
Raahen seudun kehityksen matkailupäällikkö Hanna-Leena Korhonen ja Veden äärellä -hanke ovat saaneet tunnustuksen erinomaisesta työstä matkailun kehittämisen parissa. Palkintoperusteluissa todetaan,...