Käsikirja työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin kohentamiseen

Kilpailu osaavista työntekijöistä kiristyy jatkuvasti. Rekrytointimarkkinointi on tärkeää, koska se auttaa organisaatioita houkuttelemaan korkealaatuista työvoimaa kilpailluilla työmarkkinoilla. SeutukaupunkiREKRY-hankkeessa on julkistettu työnantajan avuksi käsikirja, jonka aiheena ovat työnantajamielikuva ja rekrytointimarkkinointi.

Hyvin suunniteltu rekrytointimarkkinointi luo positiivisen kuvan työnantajasta, parantaa työnantajamielikuvaa ja houkuttelee motivoituneita hakijoita. Lisäksi se auttaa organisaatioita erottumaan kilpailijoistaan ja varmistamaan oikeanlaista osaamista tiimiinsä.

Julkaisu ei ole ainoastaan kokoelma tietoja ja taitoja, vaan se toimii kattavana oppaana kaikille, jotka haluavat vahvistaa osaamistaan keskeisillä uusien työntekijöiden palkkaamiseen ja yrityksen maineen kohentamiseen liittyvillä osa-alueilla.

Lue lisää ja lataa maksuton opas Oulun yliopiston sivuilta.

Kypäräpäinen henkilö hymyilee ja näyttää peukaloa.

Uutishuone

TE-live tarjoaa rekrytoinnillesi näkyvyyttä, säästää aikaasi ja tarjoaa mahdollisuuden vaikuttaa positiivisesti työnantajamielikuvaan. TE-palveluiden tuottama valtakunnallinen TE-live on...
Hyvä yrittäjä, Tuletko kuulluksi, haluaisitko osallistua enemmän paikalliseen kehittämistyöhön, hyödynnätkö kulttuuriympäristöä liiketoiminnassasi? Tällä kyselyllä haluan selvittää anonyymisti, miten...
Miksi monimuotoisuus työpaikoilla on yrityksille kannattava bisnes ja millaista tukea palkkaamiseen on saatavilla julkiselta sektorilta? Näihin kysymyksiin vastaavat asiantuntijat.
 ...
Leader-ryhmät vuosille 2023-2027 on valittu ja rahoitukset jaettu. Norsu (Nouseva Rannikkoseutu) sai rahoitusta hankkeille jaettavaksi 3.072.000 euroa eli 614.400 euroa/vuosi. Norsun rahoitus säilyi...
Neliosainen ”Miten palkkaan ja pidän hyvät työntekijät” -koulutus on suunnattu yrittäjille sekä henkilöstöjohtamisesta vastaaville työntekijöille. Koulutuksen avulla pyritään tukemaan pk-yritysten...
Vastuullisuusasioiden huomioiminen on jo nyt keskeinen osa menestyvän yrityksen liiketoimintaa ja sen merkitys vain kasvaa jatkossa. Vastuullinen yritys on maineeltaan luotettava ja arvokas sekä...
Yritysten ja liiketoimintaa harjoittavien yhdistysten uudistumisen tueksi suunniteltu maksuton työpajasarja käynnistyy helmikuun alussa. Sarja sisältää kolme työpajakokonaisuutta teemoilla...
Ympäristö- ja ilmastoystävälliset toimenpiteet painottuvat kaikissa tuissa. Jatkossa tukia on mahdollista hakea pääosin vain sähköisesti Ruokaviraston Hyrrä-palvelussa, joka tulee myös uudistumaan...