Toimiston aukiolo ja yhteydenotot jouluna 2024
Toimiston aukiolo ja yhteydenotot jouluna 2024
Raahen seudun kehityksen väki lomailee jouluviikolta loppiaiseen asti ja toimisto hiljenee hetkeksi ajalle 23.12.2024-6.1.2025.
Voit lähestyä meitä myös loman aikana ja palaamme asiaan heti lomien jälkeen:
- ottamalla yhteyttä suoraan toivomaasi yhteyshenkilöön sähköpostilla, jättämällä viestin puhelinvastaajaan tai WhatsAppin kautta
- sähköpostilla yhteiseen osoitteeseen yrityspalvelut [at] raahe.fi (yrityspalvelut[at]raahe[dot]fi)
- jättämällä viestin yhteydenottolomakkeen kautta
Rentouttavaa joulunaikaa!
Uutishuone
Siikajoen Vuoden yrittäjiä 2025 ovat Miia Rautio, Riitta Häkkilä ja Ronja Taskila VillaNuttu Oy:stä!
Lauantaina 25.10. vietettiin Siikajoen Yrittäjäjuhlaa kutsuvieraiden kesken. Juhlapaikkana toimi Vanha Teekoo ja lämminhenkistä iltaa vietettiin hyvän ruuan ja musiikin parissa.
Juhlassa...
Haluatko olla mukana rakentamassa käytännönläheistä mallia pk-yritysten vastuullisuustyöhön ja -raportointiin? Etsimme pilottiyrittäjiä mukaan kokeiluun, jossa kehitetään...
Lokakuun alussa järjestimme VATUPASSI-projektin viimeiset vastuullisuuden perusvalmennukset Alavieskassa Linnakallion rauhallisessa ympäristössä ja Siikajoella Vanhalla...
Tervetuloa mukaan kansainvälistymisen aamukahveille! Marraskuussa käynnistyvän sarjan lyhyissä tietoiskuissa pääset tutustumaan ja syventymään ajankohtaisiin aiheisiin...
Yrityksen kasvu ei synny sattumalta. Se rakentuu osaamisesta, laadusta ja vastuullisuudesta. Yrityksen kestävä kasvu -työpajasarja tarjoaa yrittäjille mahdollisuuden...
Miten voimme tukea yrityksiä vastuullisuustyössä ja kiertotalouden edistämisessä?
VASKI – Vastuullista kiertotaloutta 2026–2028
Suunnitteilla oleva VASKI-hanke...
Syyskuussa järjestetty Innostu tuotekehityksestä -työpaja toi Korsu Oy:n koulutustilaan yrittäjiä ja asiantuntijoita. Aamupäivän aikana kuultiin käytännön esimerkkejä...
Syyskuussa järjestetty Kehity tiimin vetäjänä -työpaja toi yhteen esihenkilöitä ja tiiminvetäjiä pohtimaan, millaista johtajuutta tämän päivän työyhteisöt tarvitsevat....
