Kauppakamari Cafe: Kehitä, uudistu ja kasva asiakas- ja henkilöstökokemuksella

Yritykset onnistuvat tai epäonnistuvat liiketoiminnassaan asiakaskokemuksilla. Asiakaskokemukset parantavat ihmisten elämänlaatua, ratkovat ongelmia täysin uusilla ratkaisuilla, auttavat yrityksiä erottautumaan kilpailussa ja jopa muuttamaan toimialoja. Erinomainen asiakaskokemus ei ole strategian korulause, vaan sitä voi kehittää ja johtaa. Niin B2B kuin B2C liiketoiminnassa.

Ilmoittaudu tilaisuuteen

Onnistuminen asiakaskokemuksessa perustuu hyvään henkilöstökokemukseen, mikä tarkoittaa yksinkertaistettuna sitä, että työntekijällä on hyvä tehdä työtään. Kyse ei ole hokkuspokkustempuista, vaan pohjimmillaan luottamuksesta ajattelevan, vastuullisen  ja fiksun ihmisen toimintaan. Kun työntekijä kokee arvostusta ja luottaa tulevaan, hän on sitoutunut ja antaa parhaansa liiketoiminnalle sekä työyhteisölle.

Sekä asiakas- että henkilöstökokemuksen kehittäminen ja johtaminen lähtevät parhaimmillaan yrityksen strategiasta ja ne lunastetaan kaikissa kohtaamisissa asiakkaan ja työntekijän välillä.

Tilaisuuden ohjelma

  • 8.20 Tervetuloa linjoille
  • 8.30 Tilaisuuden avaus -  Riitta Schroderus, Oulun kauppakamari
  • Klo 8.45 Onnistu asiakaskokemuksilla, Johanna Laurinen, Businessworks
  • Klo 9.15 Johda henkilöstökokemusta, Terhi Vesterinen, SolPoint Oy
  • Klo 9.45 Keskustelu
  • Klo 10 Lopetus

Puhujien esittelyt Oulun Kauppakamarin sivuilla.

Tapahtuma alkaa

Tapahtuma päättyy

Tapahtumapaikka

Verkkotilaisuus

Järjestäjä

Oulun kauppakamari
Viisi tähteä rivissä.
Ma Ti Ke To Pe La Su
26
 
27
 
28
 
29
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31