Asiakaspalvelutyöpaja yrittäjille

Onnistuminen vaihtelevissa asiakastilanteissa on supertärkeää kilpailluilla markkinoilla. Yrityksien kilpailueduksi onkin kirjoitettu yhä uudelleen ”alan paras palvelu”. Onko tämä sanahelinää vai toteutukseen viety lupaus? Asiakkaat ratkaisevat.

Onnistumme yhdessä!

Valmentajana työpajassa toimii työnohjaaja Tuula Leskelä, Koulutus- ja konsultointi Tulecor Oy

Kouluttajana minulla on 18 vuoden kokemus asiakaspalvelukoulutuksista eri toimialojen työntekijöiden kanssa. Sitä ennen tein pitkään asiakastyötä ja kohtasin asiakkaita niin kasvotusten, puhelimessa kuin sähköpostilla. Vankan oman kokemukseni vuoksi olen saanut koulutuksissa paljon kiitosta käytännönläheisestä otteestaan aiheeseen.

Ilmoittaudu työpajaan

Työpajan ohjelma

Työpaja koostuu tieto-osista sekä tehtävistä ja harjoituksista oman yrityksen näkökulmasta.

Aamupäivä klo 9-12.00

1. Ammattimainen asenne asiakkaan kohtaamisessa

  • Asiakaskokemus, sitouttaminen, yrityksen arvot, erilaiset palvelutilanteet
  • Tehtävä: Arvoista johdetut, ”aukikirjoitetut” asiakaspalvelun pelisäännöt meidän yritykselle.

2. Onnistuneen asiakaspalvelun lähtökohtana toimivat prosessit ja laadukas sisäinen palvelu

  • Asiakkaan kohtaaminen, palaute, yhteiset pelisäännöt, asiakkaan tyytymättömyys
  • Tehtävä: Pullonkaulat palvelussamme?

Lounas klo 12-13

Iltapäivä klo 13-16.00

3. Erilaisuusosaaminen asiakastyössä – mitä siitä tulisi asiakaspalvelussa tietää?

  • Asiakkaiden vuorovaikutustyylit, keskeiset huomioitavat tekijät erilaisuudesta
  • Harjoitus aiheesta: Nostetaan esiin oman tekemisen tueksi löydetyt opit.

4. Kiperät palvelutilanteet ja niiden hoitaminen

  • Hankalien tilanteiden haltuunotto, valitukset, kieltäytyminen ja reklamaatiot
  • Harjoitus aiheesta: Nostetaan esiin oman tekemisen tueksi löydetyt opit.

Yhteenveto koulutuksesta ja yhteistä keskustelua aiheesta.

Tarkempi ohjelma Nihakin sivuilla

Osallistuminen ja lisätiedot

Työpajan hinta on 256€ (alv 0%), joka sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen. Isommista osallistujamääristä neuvotellaan erikseen. Työpajat järjestää Sales is a King -hanke.

Timo Liimatainen
projektipäällikkö
puh. 044 445 7001
timo.liimatainen [at] nihak.fi

Tapahtuma alkaa

Tapahtuma päättyy

Tapahtumapaikka

Centria ammattikorkeakoulu

Tapahtumapaikan osoite

Vierimaantie 7, Ylivieska

Järjestäjä

Sales is a King –hanke
Punaisen juoksurata, jossa numerot seitsemästä yhteen.
Ma Ti Ke To Pe La Su
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5